جملات طنز جدید الکی مثلا!!!
بازی و شادی و خنده

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2842

سلام سلام... همگی سلام.... ای زندگی سلام.......

.

.

.

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا من هایده ام...

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2831

اقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین

 

 

سه روزه مامانم غذا درست نکرده 

 

هرچی میگم گشنمه میگه

 

الکی مثلا ما فقیریم........

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2826

گنده نت کيههههههههه؟

 

.

 

.

 

.

 

.

 

الکى مثلا من لاتم

 

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2819

ﻣﺮﺩﻡ ﭼﻪ ﭘﺮﺭﺭﻭ ﺷﺪﻧﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ....

 

.

 

.

 

.

 

.

... ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ دخترﻩ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﯾﻬﻮ
ﺩﺳﺘﻤﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﭼﭗ ﭼﭗ ﻧﮕﺎﺵ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...
ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﺎ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮﯾﻢ !!!!!!!!!!!

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2834

این پاشنه در چرا  کنده شده؟!

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

الکی مثلن من خواستگار زیاد دارم ! ☆☆☆

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2812

ممدرضا چایی میخوری...

 

.

 

.

 

.

 

.

 

الکی مثلا شاه فرار کرده اومده خونه ما

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2837

مامانم میگه بیا شام بخور

 

رفتم سر میز خالیه!!!!!!!

 

میگم شام کو پس؟

.

.

.

.

.

.

.

.

میگه الکی مثلا منم از اون مامانام که شام درست میکنن!!!!!!!

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2880

دوستان گرامی مدتیه که باز جوکهایی رایج شده که همه چی رو به شوخی می گیرن و آخرش می نویسن الکی مثلا فلان... این عادت زشت ما ایرانیاست که همه چی رو به شوخی می گیریم و مسخره می کنیم که واقعا خسته کننده شده.....

 

 

 

 

 

 

 

 

الکی مثلا من خیلی حالیمه :)

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2824

ﺍﻟﻜﻲ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺑﻮﺭﺳﻠﻲ ﺍﻡ

 

ﺍﻟﻜﻲ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﺎﺭﺟﻲ ﺍﻡ

 

ﺍﻟﻜﻲ ﻣﺜﻼ ...

 

ﺟﻬﺎﻥ ﺳﻮﻡ ﻳﻌﻨﻲ ﻫﻤﻴﻦ

 

ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎ ﺑﺠﺎﻱ ﺗﺒﺎﺩﻝ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻣﻔﻴﺪ ﻭ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ

 

ﺑﺎﻳﺪ ﻣﻄﺎﻟﺒﻲ ﺑﺎ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﻟﻮﺩﻩ ﮔﻲ ﻭ ﭘﻠﺸﺘﻲ ﺭﻭ ﺑﻴﻦ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺗﺒﺎﺩﻝ ﻛﻨﻦ

 

.

 

.

 

.

 

.

 

ﺍﻟﻜﻲ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺭﻭﺷﻨﻔﻜﺮﻡ ...

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2814

وای چه باد سردی میاد

 

یخ زدیم

 

وایسا این سقف لعنتی رو ببندم !!!

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 الکی مثلا منم پورشه دارم ツ

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2817

يه بار ديگه بگيد مثلا الکى من ميدونمو شما هآ ؟!؟!

.

.

.

.

.

.

الکى…

مصلن شما از من ميترسين, شما هم بگيد باشه چشم ديگه تکرار نميشه 22.gif

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2814

این ترم من 24 واحد برداشتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الکی مثلا من شاگرد ممتازم

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2865

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الکی مصلن من لالم 4.gif

very-emotional-emoticons-xraphic%20%2834

ایران چ قشنگ هست،ایران را دوست داشت.

 

سرزمین مادری هست برایم.!

 

 

 

 

 

 

 

 

الکی مثلا از 5 سالگیم اروپا بودم

very-emotional-emoticons-xraphic%20%285%

+++++18

 

++++18

 

+++18

 

 

 

 

 

 

الکی مثلآ من بی ادبم

very-emotional-emoticons-xraphic%20%287%

بچه ها ساکت باشین میخوام بخوابم

 

.

 

.

 

.

 

.

 

الکی مثلا گروهمون شلوغه

6lyrypay2g9aa6q9bvi453070.jpg

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا منم عاشقم

 

very-emotional-emoticons-xraphic%20%282%

سلااااام

صبح قشنگتون بخیر 

.

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا من خارجم زمانم باهاتون فرق داره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:,ساعت 15:42 توسط ṂᾋẔἿὛᾋȒ|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت



Javascripts


دریافت کد تغییر شکل موس